1. Należy posiadać konto pocztowe w domenie @pwsztar.edu.pl , @anstar.edu.pl lub atar.edu.pl
2. Następnie rejestrujemy się w usłudze MS Office 365, MS Teams jest częścią pakietu Office 365
Jeżeli posiadasz konto w usłudze Office 365 – nazwa_uzytkownika@pwsztar.edu.pl lub nazwa_uzytkownika@anstar.edu.pl , nie należy zakładać konta dla nazwa_uzytkownika@atar.edu.pl
3. Logowanie do usługi MS Office 365 (przeglądarka Chrome – koniecznie)
6. W aplikacji MS Teams zakładamy zespół i generujemy kod
7. Kod zespołu przekazujemy studentom – drogą mailową, telefoniczną, sms-ową
8. Studenci zapisują się do zespołu/grupy
Zaleca się aby studenci zapisali się przed wygenerowaniem kalendarza zajęć (pkt. 9) gdyż w przeciwnym przypadku nie pojawi się im pozycja w ich kalendarzach
10. Przechodzimy do kalendarza, odszukujemy spotkanie i klikamy Dołącz.