Krok 1 – witryna Office 365
Przechodzimy na stronę Office 365
![](https://it.pwsztar.edu.pl/wp-content/uploads/2020/03/rejstracja-1024x284.jpg)
Krok 2 – rejestracja użytkownika
Klikamy w link Uczniowie i nauczyciele, utwórzcie konta samodzielnie
Wpisujemy adres mailowy:
- jeżeli jesteś Wykładowcą wpisz adres z domeny @atar.edu.pl
- jeżeli jesteś Studentem wpisz adres z domeny @student.atar.edu.pl
![](https://it.pwsztar.edu.pl/wp-content/uploads/2023/10/teams-1-1024x481.png)
Klikamy GET STARTED
Krok 3 – wybór roli student, wykładowca
![](https://it.pwsztar.edu.pl/wp-content/uploads/2020/03/naucz_stud-1-1024x494.jpg)
Krok 4 – formularz
![](https://it.pwsztar.edu.pl/wp-content/uploads/2023/10/teams-2-1024x807.png)
Krok 5 – poczta uczelniana
Logujemy się na pocztę aby pobrać kod umożliwiający utworzenie konta
![](https://it.pwsztar.edu.pl/wp-content/uploads/2020/03/kod-kopia-1.jpg)
Przepisujemy otrzymany kod do formularza z Kroku 5 i klikamy ROZPOCZNIJ
Krok 6 – kończenie konfiguracji
Klikamy POMIŃ
![](https://it.pwsztar.edu.pl/wp-content/uploads/2022/10/pomin.jpg)
![](https://it.pwsztar.edu.pl/wp-content/uploads/2020/03/odswiezenia.jpg)
Krok 7 – ekran powitalny
Zamykamy X
![](https://it.pwsztar.edu.pl/wp-content/uploads/2020/03/porejestracji.jpg)
Krok 8 – panel Office 365
Konto zarejestrowane jest w usłudze Office 365.
Aby przeprowadzić telekonferencję/wykład on-line, udostępnić materiały, należy zainstalować aplikację MS Teams
![](https://it.pwsztar.edu.pl/wp-content/uploads/2020/03/office365-1024x271.jpg)